Αγωνιστικές Παρεμβάσεις
Αλληλεγγύη
Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση
Συνεργαζόμενοι
- Αποκαθηλώνουμε τους κυβερνητικούς αιρετούς, ιμάντες των διοικήσεων και του υπουργείου
- Με τα σωματεία μας τις ΕΛΜΕ υπερασπίζουμε την εργασία μας και το δημόσιο σχολείο
- Να ανατρέψουμε τα μνημόνια και την πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.
- Με αιρετούς αγωνιστές και συντονισμό των ΕΛΜΕ παρεμβαίνουμε μαχητικά στα Υ.Σ.
Ενόψει των εκλογών που θα αναδείξουν
τους αιρετούς στα Υπηρεσιακά Συμβούλια συναντηθήκαμε ανένταχτοι
συνάδελφοι και συνάδελφοι που συμμετέχουμε σε αγωνιστικά και αριστερά
συνδικαλιστικά σχήματα (Αγωνιστικές Παρεμβάσεις Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Χαλκιδικής, Ημαθίας, Αλληλεγγύη Β΄ ΕΛΜΕ–Θ, Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση Δ΄ ΕΛΜΕ-Θ) και αποφασίσαμε να στηρίξουμε με την κάθοδο στις εκλογές τα αγωνιστικά ψηφοδέλτια με την ονομασία
- «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση – Συνεργαζόμενοι» για το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης,
- «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Αλληλεγγύη – Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση – Συνεργαζόμενοι» για το ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης και
- «Αγωνιστικές Παρεμβάσεις – Αλληλεγγύη – Αυτόνομη Ριζοσπαστική Κίνηση – Συνεργαζόμενοι» για το ΑΠΥΣΔΕ Κεντρικής Μακεδονίας.
Με βάση συγκεκριμένους και αποδεκτούς
όρους συμφωνήσαμε να απευθύνουμε πρόσκληση στήριξης στα ψηφοδέλτιά μας
σε όλους τους συναδέλφους.
Υπηρεσιακά Συμβούλια ιμάντες προώθησης αντιεκπαιδευτικών μέτρων! Εκπαιδευτικοί στο έλεος των διοικήσεων και των ΠΥΣΔΕ!
Οι εκλογές για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια διεξάγονται σε μια περίοδο που το κύριο χαρακτηριστικό της είναι η κατάφωρη παραβίαση των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών. Η παραβίαση συντελείται πρώτιστα από το Υπουργείο Παιδείας: α) Με την εγκύκλιο του «εντέλλεσθαι» στις τοποθετήσεις. β)
Με τη διατήρηση όλου του αντιδραστικού πλαισίου των νόμων της
Διαμαντοπούλου (σταμάτημα διορισμών, δημιουργία “δεξαμενών” πλεοναζόντων
εκπαιδευτικών, μετακινήσεις, κινητικότητα, καταστρατήγηση δικαιωμάτων
αναπληρωτών, κ.ά.). γ) Με την υπερσυγκέντρωση
αρμοδιοτήτων επιβολής των αντιεκπαιδευτικών μέτρων στους Διευθυντές
εκπαίδευσης, στους Περιφερειακούς Διευθυντές και στον ίδιο τον υπουργό
παιδείας (έγκριση ολιγομελών τμημάτων πλέον από τον υπουργό,
συγχωνεύσεις ειδικοτήτων από τον Περιφερειακό Δ/ντη, έγκριση αποσπάσεων
στα γραφεία εκπαίδευσης από τον υπουργό, κ.ά.). Η παραβίαση γίνεται κι από τα ίδια τα Υ.Σ. : α) Με το βεβαρυμμένο παρελθόν των πελατειακών εξυπηρετήσεων. β)
Με την εφαρμογή των νέων αντιεκπαιδευτικών σχεδιασμών για την
εξοικονόμηση προσωπικού (κατάργηση υπευθύνων εργαστηρίων, μείωση ωρών
μαθημάτων, αναθέσεις «λάστιχο», κ.ά.). Είναι επιτακτική η
ανάγκη τα σωματεία μας, οι ΕΛΜΕ να παρέμβουν στο σύνολο των διεργασιών
που συντελούνται στα Υ.Σ. σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των
εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών και να εκλεγούν αιρετοί, όχι
κυβερνητικοί εντολοδόχοι, αλλά αιρετοί που θα υπερασπίζονται τα
δικαιώματά μας και το δημόσιο σχολείο.
Κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ – Κεφάλαιο μιλούν για “ανάπτυξη”, λεηλατώντας δικαιώματα!
Εφαρμόζουν πλήρως όσα και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ψήφισαν (αντιασφαλιστικοί νόμοι, συνεχής φοροληστεία, ΕΝΦΙΑ, ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, απολύσεις…). Ετοιμάζουν νέο γύρο αντεργατικών μέτρων
(κατάργηση του 13ου και του 14ου μισθού και στον ιδιωτικό τομέα,
ευελιξία στις εργασιακές σχέσεις, ομαδικές απολύσεις και χτύπημα των
συνδικαλιστικών δικαιωμάτων, κ.ά., ώστε να αποτραπεί κάθε δυνατότητα
συλλογικού αγώνα και διεκδίκησης για την ανατροπή της πολιτικής τους. Το «όραμα τους» μια κοινωνία της φτώχειας για τους πολλούς, με άνεργους, ευέλικτους εργαζόμενους, χωρίς δικαιώματα!
Βαθιά ταξικές οι επιδιώξεις του υπουργείου για το δημόσιο σχολείο!
Ο πέλεκυς του «κόφτη» της μείωσης των
δαπανών έπεσε βαριά στο ξεκίνημα της χρονιάς με 7.000 περίπου
λιγότερους αναπληρωτές από πέρσι και με τις συνεχείς αντιεκπαιδευτικές
παρεμβάσεις του υπουργείου στη λειτουργία του σχολείου. Η θέσπιση της
μαθητείας, η κατάργηση των ολιγομελών τμημάτων, οι συγχωνεύσεις τομέων
και ειδικοτήτων, οι μετακινήσεις στη μη τυπική εκπαίδευση επιφέρουν νέο
χτύπημα στην Τεχνική Εκπαίδευση και τα μορφωτικά δικαιώματα των
μαθητών. Παράλληλα, το τετραετές γυμνάσιο και διετές Λύκειο με εξετάσεις
πανελλαδικού τύπου για “Εθνικό Απολυτήριο” συνιστά νέο φραγμό για τα
παιδιά που προέρχονται από τα φτωχότερα λαϊκά στρώματα. Κάτω από το
βάρος της κρίσης θα ωθούνται στην κατάρτιση και στη μαθητεία όπου θα
εκπαιδεύονται στον εργασιακό μεσαίωνα των ελαστικών σχέσεων και των
απλήρωτων – κακοπληρωμένων μισθωτών.
Οι αγώνες του κινήματος και του κλάδου οδηγός στη δράση μας
Απέναντι στην εκπαιδευτική οπισθοδρόμηση
που έχουν επιβάλλει και ενάντια στα νέα αντεργατικά και αντιεκπαιδευτικά
μέτρα που προωθούν κυβέρνηση – ΕΕ – ΔΝΤ να αντιτάξουμε τα σωματεία,
τους αγώνες μας, μια νέα πολιτικοποίηση του κινήματος με τους
εργαζόμενους πρωταγωνιστές των εξελίξεων και όχι υποταγμένους στο
ρεαλισμό της εφαρμογής των μνημονιακών πολιτικών. Οι μαζικές
κινητοποιήσεις στη ΔΕΘ και η αποτροπή πλειστηριασμού σπιτιών στη
Θεσσαλονίκη με αγωνιστική κινητοποίηση είναι μια ελπιδοφόρα εξέλιξη για
το συνδικαλιστικό κίνημα μετά την αίσθηση της απογοήτευσης όταν πέρασε ο
αντιασφαλιστικός νόμος του Κατρούγκαλου. Εκεί οδηγηθήκαμε με τη γραμμή
ήττας του κυβερνητικού και κομματικού συνδικαλισμού στη ΓΣΕΕ, στην ΑΔΕΔΥ
και στην ΟΛΜΕ. Από κοινού ΣΥΝΕΚ, ΔΑΚΕ, ΠΕΚ (πρώην ΠΑΣΚ) και ΠΑΜΕ
ψήφισαν από τις αρχές Φεβρουαρίου την 48ωρη απεργία διαμαρτυρίας και
αναμονής με την κατάθεση του νόμου που τελικά έγινε μετά τρεις μήνες!
- Η ηγεσία της ΟΛΜΕ ευθυγραμμίζεται πλήρως με την κυβερνητική πολιτική. Δεν προωθεί τα αιτήματα του κλάδου, δε συντονίζει τους αγώνες, δεν προκήρυξε ούτε μία μέρα κοινής κινητοποίησης όλων των ΕΛΜΕ για τα προβλήματα.
- Στις διεκδικήσεις μας να επαναφέρουμε όλα τα αιτήματα αιχμής του 17ου συνεδρίου της ΟΛΜΕ και των Γ.Σ. για αυξήσεις στο μισθό, για πλήρη σύνταξη στα 30 χρόνια υπηρεσίας, ενάντια στην μαθητεία και στις ελαστικές σχέσεις εργασίας, για μαζικούς διορισμούς, για το ενιαίο δωδεκάχρονο με όλα τα παιδιά στο σχολείο και όλους τους εκπαιδευτικούς, κ.ά.
- Να επαναφέρουμε τις πολιτικές στοχεύσεις του 16ου και 17ου συνεδρίου για ανατροπή των πολιτικών κυβερνήσεων – ΕΕ – ΔΝΤ και των ίδιων των κυβερνήσεων που εφαρμόζουν μνημόνια, της κατάργησης του συμφώνου σταθερότητας, της διαγραφής του χρέους και της στάσης πληρωμών, της εξόδου από την ΟΝΕ και το Ευρώ και της αποδέσμευσης από την ΕΕ, την υπεράσπιση της οποίας έχει αναλάβει εργολαβικά το μεγάλο κεφάλαιο.
- Στις μορφές πάλης καταθέτουμε την πρόταση που οδήγησε στη νίκη του κινήματος ενάντια στη διαθεσιμότητα – απολύσεις, του πολύμορφου αποφασιστικού αγώνα διαρκείας που θα περιλαμβάνει πορείες, καταλήψεις, εκδηλώσεις, απεργίες, κορύφωση του αγώνα με απεργία διαρκείας (επαναλαμβανόμενες 48ωρες ή τριήμερες ή πενθήμερες απεργίες) που την εξέλιξη της θα καθορίζουν οι Γ.Σ. των ΕΛΜΕ).
- Η ΟΛΜΕ να πάρει πρωτοβουλία συντονισμού σωματείων και ομοσπονδιών, να καταθέσει μια αντίστοιχη πρόταση αγώνα που η κορύφωσή του θα ξεκινήσει όταν συγκεντρωθεί μια βασική δύναμη πυρός.
- Αναδεικνύουμε ως κέντρο αγώνα τον συντονισμό των πρωτοβάθμιων σωματείων. Συγκροτούμε επιτροπές αγώνα σε όλα τα σωματεία για να ξεπεράσουμε την αδράνεια που επιβάλλουν οι δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού, να συσπειρώσουμε τους εργαζόμενους.
Η κυβέρνηση διατηρεί το αυταρχικό πλαίσιο λειτουργίας και ελέγχει τα Υ.Σ.
Τα Υπηρεσιακά Συμβούλια (ΠYΣΔE στο νομό,
AΠYΣΔE στην Περιφέρεια, KYΣΔE στα κεντρικά) αποτελούνται από 2 αιρετούς
εκπροσώπους των εκπαιδευτικών και 3 διοικητικούς υπαλλήλους.
Διεκπεραιώνουν τις υπηρεσιακές μεταβολές των καθηγητών, όπως και στο
παρελθόν, παραβιάζοντας δικαιώματα και προωθώντας αντιεκπαιδευτικά
μέτρα. Η σημερινή κυβέρνηση για να ελέγξει τα Υ.Σ. άλλαξε τα διορισμένα
μέλη, δεν υλοποίησε την υπόσχεσή της για τρίτο αιρετό στα Υ.Σ.,
διατήρησε την αυταρχική δομή διοίκησης των περιφερειακών Διευθύνσεων και
το ίδιο αντιδραστικό πλαίσιο λειτουργίας των Υ.Σ. και δεν κατήργησε το
Π.Δ. 1/2003 που αφαίρεσε αρμοδιότητες των ΕΛΜΕ στην ανάδειξη των Υ.Σ.
και δικαιώματα των αιρετών, δεν επανέφερε τις περιοχές μετάθεσης, δεν
κατήργησε το απόρρητο, δεν έδωσε οργανικές θέσεις για όλους, διατήρησε
το καθεστώς των πλασματικά πλεοναζόντων για να καλλιεργεί την ανασφάλεια
των εκπαιδευτικών, κ.ά. Ο νέος τρόπος επιλογής των Διευθυντών των
σχολείων, χωρίς την εκχώρηση ουσιαστικών αρμοδιοτήτων στους συλλόγους
και χωρίς την αποκλειστική επιλογή των διευθυντών από τους συλλόγους,
δεν έφερε καμία ουσιαστικά αλλαγή στη λειτουργία των σχολείων.
ΠΥΣΔΕ–ΑΠΥΣΔΕ– ΚΥΣΔΕ μηχανισμοί πελατειακών σχέσεων και οι κυβερνητικοί αιρετοί γρανάζι τους
Χιλιάδες συνεχίζουν να είναι οι
αποσπασμένοι στα γραφεία, στο υπουργείο, στα βουλευτικά και κάθε
είδους γραφεία, σε αμειβόμενες επιτροπές χωρίς κριτήρια, τα βολέματα
και οι εξυπηρετήσεις. Χιλιάδες οι καθηγητές που είναι χωρίς οργανική θέση είναι κάθε χρόνο στο έλεος των διοικήσεων. Όλα
αυτά αμβλύνουν συνειδήσεις και υπονομεύουν τη συλλογική δράση. Την
κατάσταση αυτή τη διαχειρίζεται ο κυβερνητικός-διοικητικός μηχανισμός
που σε εναρμόνιση με την κεντρική εξουσία προωθεί τα αντιεκπαιδευτικά
μέτρα και επιδίδεται σε μια σειρά αυθαιρεσίες. Είναι χαρακτηριστικά
ορισμένα παραδείγματα για τη στάση Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, περιφερειακών Διευθυντών, καθώς και ΠΥΣΔΕ – ΑΠΥΣΔΕ :
● υπέγραψαν το 2013 τις διαπιστωτικές πράξεις απόλυσης των συναδέλφων
●συνέταξαν το 2013 υποχρεωτικούς πίνακες μετακινήσεων για άλλους νομούς
●στοιβάζουν κάθε χρόνο τα τμήματα με μαθητές ●προώθησαν την κατάργηση
της παράλληλης διδασκαλίας στις ξένες γλώσσες ●δεν κοινοποιούν όλα τα
κενά σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων τοποθετούν συναδέλφους για
συμπλήρωση ωραρίου χωρίς δημοσιοποίηση των κενών ●δεν ανακοινώνουν
χρονοδιάγραμμα των τοποθετήσεων ●προσθέτουν και εξαφανίζουν κενά σε κάθε
φάση τοποθετήσεων ●προχωρούν σε τοποθετήσεις αναπληρωτών με αδιαφανείς
διαδικασίες ●συγκροτούν ελεγχόμενα συμβούλια κρίσεων ●προωθούν
συγχωνεύσεις και κλείσιμο σχολείων, συγχωνεύσεις τομέων και ειδικοτήτων,
μετακινήσεις εκπαιδευτικών σε άλλες δομές εκπαίδευσης, κ.ά.
Οι περιφερειακές Διευθύνσεις
με τη στάση τους συνέβαλαν στην υποβάθμιση της λειτουργίας του δημόσιου
σχολείου, στην υπερσυγκέντρωση αρμοδιοτήτων επιβολής και ελέγχου, στην
προώθηση των αντιεκπαιδευτικών επιλογών των κυβερνήσεων και πρέπει να καταργηθούν.
Οι αιρετοί της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ
διαιωνίζουν μια τέτοια κατάσταση. Δέσμιοι των αντιεκπαιδευτικών
μνημονιακών επιλογών των κομμάτων τους, διαχειρίζονται τα δικαιώματα των
καθηγητών αποκλειστικά για συνδικαλιστικά και κομματικά οφέλη. Δεν
έβγαλαν ποτέ καμία ανακοίνωση για τις αυθαιρεσίες των διοικήσεων. Τις συγκαλύπτουν για να συγκαλύπτονται κι
οι δικές τους πελατειακές πρακτικές, για αυτό και δεν ενημερώνουν ούτε
τα ΔΣ των ΕΛΜΕ, ούτε τον κλάδο για τις αποφάσεις των Υ.Σ. και τη στάση
όλων των μελών του. Οι αιρετοί της ΔΑΚΕ έχουν τόσο βεβαρυμμένο
παρελθόν που σε κάθε συνάντηση των ΕΛΜΕ με τις διοικήσεις, με ζήλο
υπερασπίζονται τις αποφάσεις των ΠΥΣΔΕ, αντί των διεκδικήσεων του
κλάδου. Οι αιρετοί των ΣΥΝΕΚ, εφαρμόζοντας μια λογική συνδιαχείρισης αφομοιώθηκαν στο ρόλο αιρετών των εξυπηρετήσεων και λειτουργούν ως εκπρόσωποι του υπουργείου. Οι εκλογές για τα Υ.Σ. είναι οι μοναδικές χωρίς απολογισμό των αιρετών!
Την ίδια στιγμή το ΠΑΜΕ
απέχει χαρακτηριστικά από το συντονισμό των ΕΛΜΕ, αλλά και από τις
παρεμβάσεις για την προώθηση των αιτημάτων του κλάδου στις διοικήσεις
και στα ΠΥΣΔΕ, αφήνοντάς τους στο απυρόβλητο.
Μόνο η μαζική παρουσία του κινήματος θα αλλάξει το τοπίο!
Δεν έχουμε αυταπάτες για το ρόλο που
διαδραματίζουν τα ΥΣ. Δεν μπορούμε, όμως, να αφήνουμε χιλιάδες καθηγητές
στο έλεος των διοικήσεων και οι Υπηρεσιακές τους Μεταβολές να
ρυθμίζονται κατά το δοκούν. Οι αιρετοί της ΔΑΚΕ και των ΣΥΝΕΚ δεν θέλουν
ούτε και μπορούν να σταματήσουν τις αυθαιρεσίες και την αυταρχική
εξέλιξη των Υ.Σ. γιατί υλοποιούν τις κυβερνητικές επιλογές. Οι μόνοι που
μπορούν να αντιπαρατεθούν σε αυτή την κατάσταση είναι τα σωματεία μας,
οι ΕΛΜΕ. Με ιδέες, σχέδιο, με αντίλογο, με ονομαστική δημοσιοποίηση των
αυθαιρεσιών, με κριτήρια παντού και στα πάντα και ενεργοποίηση των
καθηγητών να αναζωογονήσουμε αγωνιστικές διαθέσεις και να φέρουμε
αποτελέσματα. Όχι στις μετακινήσεις εκπαιδευτικών, κανείς
καθηγητής χωρίς οργανική θέση, κανείς σε καθεστώς ομηρίας. Κανείς μόνος
του, το κάθε πρόβλημα συναδέλφου το μετατρέπουμε από ατομικό σε
συλλόγικό.
Διεκδικούμε μαχητική παρουσία και εκλογή αιρετών στο ΠΥΣΔΕ Δυτικής και Ανατολικής Θεσσαλονίκης και στο ΑΠΥΣΔΕ Κεντρική Μακεδονίας
Μια μαχητική, ανυπότακτη, αντιδιαχειριστική και ανεξάρτητη παρουσία στα YΣ που θα στηρίζεται σε ένα μαχητικό και ανυπότακτο εκπαιδευτικό κίνημα,
μπορεί να ορθώσει σοβαρά εμπόδια στο διοικητικό – κρατικό αυταρχισμό
και στην προσπάθεια νομιμοποίησης των αντιεκπαιδευτικών μέτρων από τα
Y.Σ. Μια παρουσία στα Υ.Σ. που θα λειτουργεί στα πλαίσια συλλογικών
αρχών (προώθηση των αποφάσεων των ΕΛΜΕ και έλεγχος από τον κλάδο,
κατάργηση απόρρητου, δημοσιοποίηση – αποκάλυψη – αποχώρηση, διαρκής
ενημέρωση, σύνδεση με τις ΕΛΜΕ, εναλλαγή – ανακλητότητα – περιορισμός
της εκπροσώπησης στις θητείες) μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση του
κινήματος.
Επιδιώκουμε με την κοινή εκλογική
πρωτοβουλία να εκφράσουμε ένα πλατύ ρεύμα ενάντια στην πολιτική
κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ στην εργασία και στην παιδεία που υπάρχει μέσα
στους συναδέλφους και με τα σωματεία μας μπροστά, να αγωνιστούμε:
- Ενάντια στις αυθαιρεσίες, τα ρουσφέτια και τη συνδιοίκηση.
- Κόντρα στην παρακμή των κυβερνητικών αιρετών.
- Για να μη γίνεται ο αιρετός γρανάζι της διοίκησης και άλλοθι συγκάλυψης του υπουργείου.
- Ανασυγκροτούμε τα σωματεία μας, παρεμβαίνουμε στα Υ.Σ. με μαχητικό εκπαιδευτικό κίνημα.
- Για αιρετούς αγωνιστές και όχι των διοικήσεων και των κυβερνήσεων υποστηριχτές.
- Όλα για όλους. Ισότητα, αξιοπρέπεια, αλληλεγγύη. Οργανικές θέσεις για όλους.
- Όλες οι αρμοδιότητες της λειτουργίας των σχολείων στους συλλόγους διδασκόντων.
- Ανοιχτό δημόσιο σχολείο για όλα τα παιδιά, για πρόσφυγες και μετανάστες.
- Όχι στα παλιά και νέα μνημόνια – στο σύμφωνο σταθερότητας της Ε.Ε.
- Για την ανατροπή της πολιτικής Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ.
- Διαγραφή του χρέους – στάση πληρωμών. Έξοδος από την ΟΝΕ, το Ευρώ και την ΕΕ.
Ψηφίζουμε – στηρίζουμε
Για το ΠΥΣΔΕ Ανατολικής Θεσσαλονίκης : «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ – ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ»
Για το ΠΥΣΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης : «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ»
Για το ΑΠΥΣΔΕ : «ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ – ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ – ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ»
Αγώνας – ρήξη – ανατροπή