4/3/25

28 ΦΛΕΒΑΡΗ 2025, Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ! Συγκέντρωση την ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΡΤΗ 2025 στις 19.00 στο Άγαλμα Βενιζέλου!

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ

ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Δ ΕΛΜΕ-Θ

28 ΦΛΕΒΑΡΗ, Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ! ΟΧΙ στη συγκάλυψη του εγκλήματος των Τεμπών!

ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΩΡΑ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ:

·         Για κρατικοποίηση των τρένων χωρίς αποζημίωση με εργατικό- κοινωνικό έλεγχο. Όχι στις ιδιωτικοποιήσεις

·         Για το μπλοκάρισμα της αξιολόγησης και ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης. Για το τέλος των διώξεων και των πειθαρχικών. Καμία νομιμοποίηση δεν έχει η κυβέρνηση και η αντιεκπαιδευτική πολιτική

·         για την ανατροπή της κυβέρνησης


Συγκέντρωση την ΤΕΤΑΡΤΗ 5 ΜΑΡΤΗ στις 19.00 στο άγ. Βενιζέλου

Τώρα είναι η ώρα για νέες Γενικές Συνελεύσεις και νέα πανελλαδική απεργία

28 ΦΛΕΒΑΡΗ, Ο ΛΑΟΣ ΜΙΛΗΣΕ με τις συγκλονιστικές απεργιακές συγκεντρώσεις σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας και πολλές του εξωτερικού. Με ιστορική συμμετοχή, τη μεγαλύτερη σε συλλαλητήρια μετά την Μεταπολίτευση, που σφραγίζουν αμετάκλητα τις εξελίξεις. Συντριπτική η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με τα πανελλαδικά ποσοστά απεργίας να ξεπερνούν στις περισσότερες περιπτώσεις το 80%, ενώ εκατοντάδες ήταν τα σχολεία που έκλεισαν με καθολική συμμετοχή στην απεργία!

Τη ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ θα φέρει ο ΛΑΟΣ!

Πάνω από ένα εκατομμύριο κόσμος διαδήλωσαν την αντίθεσή τους στην κυβέρνηση της ΝΔ και την εγκληματική της πολιτική, απαίτησαν να τιμωρηθούν οι ένοχοι για το έγκλημα των Τεμπών. Διατράνωσαν την αντίθεσή τους στην πολιτική της ιδιωτικοποίησης των κοινωνικών αγαθών, της φτωχοποίησης, της αστυνομικής βίας και του αυταρχισμού, των εξοπλισμών και της πολεμικής εμπλοκής. Η αστυνομική τρομοκρατία και βαρβαρότητα, δεν μπόρεσαν να μπουν εμπόδιο. Η κυβέρνηση έχει χάσει κάθε λαϊκή ανοχή, παρά την πλειοψηφία της στη Βουλή!

Αυτή η κυβέρνηση πρέπει να ανατραπεί, γιατί πρέπει κάθε κυβέρνηση να αισθάνεται καυτή την ανάσα του λαού. Για να μπορέσει το  λαϊκό κίνημα να κερδίσει κατακτήσεις στην παιδεία, την εργασία και τα δικαιώματα υπέρ των εργαζομένων, της νεολαίας, υπέρ της κοινωνικής πλειοψηφίας! Γιατί η πραγματική αντιπολίτευση, που κάθε κυβέρνηση φοβάται και δεν μπορεί να ελέγξει, είναι οι κοινωνικοί αγώνες!

Γι’ αυτό ο παλλαϊκός ξεσηκωμός, που είναι σε εξέλιξη, ούτε μπορεί ούτε πρέπει να σταματήσει εδώ. Να μη μείνει στη μέση του δρόμου. Πρέπει να φτάσει ΩΣ ΤΗ ΝΙΚΗ!

Μαζί με το τέλος στη συγκάλυψη και την αποκάλυψη των ευθυνών του πολιτικού, επιχειρηματικού και στελεχικού προσωπικού και την τιμωρία των υπεύθυνων, πρέπει να χτυπηθεί η ρίζα του κακού: η ιδιωτικοποίηση των σιδηροδρόμων, το ξεπούλημά τους στην Hellenic Train που έδωσε 40 εκατ. για να τους πάρει και επιδοτήθηκε με 60 εκατ., ενώ σταθερά βάζει τα κέρδη πάνω από τις ζωές μας και τις ανάγκες μας. Να φύγει τώρα η ιταλική HELLENIC TRAIN χωρίς αποζημίωση, να επιστρέψει τώρα ο σιδηρόδρομος στο δημόσιο, αλλά με εργατικό - κοινωνικό έλεγχο.

Για την ανατροπή των ιδιωτικοποιήσεων των κοινωνικών αγαθών που θα γεννά συνέχεια νέα Τέμπη. Χρειάζεται να συνεχιστεί ο αγώνας για να είναι όλα τα κοινωνικά αγαθά (παιδεία, υγεία, ρεύμα, νερό, επικοινωνίες, μεταφορές, κ.α.) δημόσια και για όφελος της κοινωνίας.

Για να αυξηθούν οι μισθοί και να κτυπηθεί η ακρίβεια, ενάντια στα ματωμένα πλεονάσματα του Ευρω-Συμφώνου σταθερότητας, την εξυπηρέτηση του χρέους και των εξοπλισμών.

Αυτή η κυβέρνηση που βρίσκεται απέναντι σε όλη την κοινωνία, δεν έχει νομιμοποίηση να συνεχίσει την επίθεση στην εκπαίδευση με την αξιολόγηση, την ιδιωτικοποίηση, τα πειθαρχικά και τις διώξεις. Για να σταματήσουμε το τσουνάμι των πειθαρχικών, την αξιολόγηση, την επίθεση στο απεργιακό δικαίωμα και στον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου, την αντιεκπαιδευτική πολιτική της διάλυσης και ιδιωτικοποίησης της δημόσιας εκπαίδευσης.

ΚΛΙΜΑΚΩΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΞΕΣΗΚΩΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΧΩΝ!

Οι εργαζόμενοι, οι καθηγητές, τα πρωτοβάθμια σωματεία να κάνουμε το αυτονόητο, να πάρουμε την υπόθεση του αγώνα στα χέρια μας! Το αμέσως επόμενο διάστημα, τις επόμενες μέρες, να συγκληθούν  έκτακτες Γενικές Συνελεύσεις για να αποφασίσουμε τα επόμενα αγωνιστικά βήματα. Προτείνουμε:

· Συμμετοχή σε δράσεις και κινητοποιήσεις (με αποφάσεις των ομοσπονδιών, των σωματείων μας ή των ευρύτερων συντονισμών) στην κατεύθυνση της συνέχισης του αγώνα ενάντια στη συγκάλυψη, τις ιδιωτικοποιήσεις, τη λιτότητα, τη φτώχεια και τον πόλεμο.

· Τετάρτη 5/3 παλλαϊκά  συλλαλητήρια σε όλες τις πόλεις !  Στη Θεσσαλονίκη συγκέντρωση στο Άγαλμα Βενιζέλου 7μμ κάτω από τα πανό και τις σημαίες των σωματείων μας, των ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ.

·  Σάββατο, 8/3 στο άγαλμα Βενιζέλου στις 12μ και στις πανελλαδικές κινητοποιήσεις για την ημέρα της γυναίκας. Αφιερωμένες στις γυναίκες, τις μητέρες, τις κόρες που χάθηκαν στα Τέμπη, στην Πύλο, στους πολέμους και σε κάθε ανθρώπινη τραγωδία. Αφιερώνεται και στις μάνες και τις οικογένειες που πενθούν τους/τις νεκρούς/ές τους. 

·  Νέα απεργιακή κινητοποίηση στα μέσα Μάρτη (προτείνουμε 24ωρη απεργία την Παρασκευή 14/3 με συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις και το Σάββατο 15/3 με πανελλαδική συγκέντρωση στην Αθήνα).

·  Συνεχίζουμε τον ανυποχώρητο αγώνα με νέες ΓΣ.


ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ!

Παλεύουμε-διεκδικούμε:

Να μην συγκαλυφθεί το έγκλημα στα Τέμπη. Να τιμωρηθούν οι ένοχοι (φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί) και όσοι συνέργησαν στη συγκάλυψη.

-- Όχι σε ιδιωτικοποιήσεις Παιδεία, υγεία, ρεύμα, συγκοινωνίες, αποκλειστικά δημόσια αγαθά για όλο το λαό. Να φύγει τώρα η ιταλική HELLENIC TRAIN. Να επιστρέψει τώρα ο σιδηρόδρομος στο δημόσιο και με εργατικό - κοινωνικό έλεγχο.

-- Διαγραφή του ληστρικού και τοκογλυφικού χρέους και ανατροπή του δημοσιονομικού συμφώνου σταθερότητας που φέρνουν νέα δυσμενή μέτρα και δυσβάσταχτα πλεονάσματα.

-- Ζωή και δουλειά με αξιοπρέπεια. Ενάντια στην υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων , το τσάκισμα των εργατικών-κοινωνικών δικαιωμάτων, τους μισθούς της πείνας και την εξοργιστική κερδοσκοπία των μεγάλων πολυεθνικών.

-- Ανατροπή της αντιλαϊκής, αντιεκπαιδευτικής, δολοφονικής πολιτικής και της κυβέρνησης που την εφαρμόζει, καθώς και όλων των παραλλαγών αυτής της πολιτικής, με τους αγώνες του κινήματος.

-- Λευτεριά στην Παλαιστίνη! Να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία. Καμία εμπλοκή της χώρας! Έξω από το ΝΑΤΟ – Να κλείσουν οι βάσεις του θανάτου. Ειρήνη και Φιλία των Λαών!

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΤΟΝ  ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ,ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ


·        Δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς. Ενάντια στην ιδιωτικοποίηση- εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και στο σχολείο της αγοράς.

·        Να μην επιτρέψουμε το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε Ωνάσεια.- Καμία ίδρυση «Ωνάσειων» σχολείων.  Κανένα σχολείο σε εταιρίες και ιδιώτες.

·        Να  σταματήσει τώρα η ατομική και κάθε διαδικασία της αξιολόγησης. Κατάργηση όλων των αντίστοιχων νόμων. Αυτοδίκαιη Μονιμοποίηση τώρα όλων των νεοδιόριστων.

·        Πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις.Κατώτατος μισθός 1.200 ευρώ καθαρά και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα κλιμάκια. Επιστροφή 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης.

·        Γνήσιες ΣΣΕ εφ’ όλης της ύλης (μισθός, διορισμοί, περίθαλψη, ασφάλιση, κ.ά.). Να καταργηθεί ο ν. 2738/1999 φαλκίδευσης Συλλογικών Συμβάσεων και το ενιαίο μισθολόγιο-φτωχολόγιο.

·        Κάτω τα χέρια από τα δημοκρατικά και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα, την απεργία και τους αγωνιστές. Κατάργηση των απεργοκτόνων νόμων Χατζηδάκη- Γεωργιάδη. Να σταματήσει το κύμα διώξεων εκπαιδευτικών. Να πάρουν πίσω όλες τις διώξεις και τα πειθαρχικά.

·        Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, 20.000 χιλιάδες τώρα στη Β/θμια, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Ίσα δικαιώματα σε μόνιμες/ους κι αναπληρωτ(ρι)ες.

26/2/25

28 Φλεβάρη 2025: Όλοι στην απεργία! Όλοι στους δρόμους! - 10:00πμ - Καμάρα (Προσυγκέντρωση)

AΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Δ' ΕΛΜΕ-Θ

28 ΦΛΕΒΑΡΗ: ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ,  ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ !

Η ΟΡΓΗ ΜΑΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ ΤΟΥΣ!

ΠΡΟΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ με τα εκπαιδευτικά σωματεία, 10.00 π.μ. στην Καμάρα και συμμετοχή στη συγκέντρωση άγαλμα Βενιζέλου, 11 π.μ. 

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΡΟΔΙΑΓΕΓΡΑΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ, 
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΘΑ ΦΕΡΕΙ Ο ΛΑΟΣ!

ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΑΪΚΗ, ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ!

Οι μεγαλειώδεις κινητοποιήσεις για το έγκλημα των Τεμπών την Κυριακή 26/1 και οι πρόσφατες πορείες μαθητών και φοιτητών σε όλη την Ελλάδα και σε πολλές πόλεις στο εξωτερικό, συνιστούν  ιστορική στιγμή και φέρνουν στο προσκήνιο αλλαγές στην κοινωνική και πολιτική κατάσταση. Ήταν οι μαζικότερες συγκεντρώσεις εδώ και χρόνια, δείχνοντας ότι η κοινωνική οργή, τόσο για το έγκλημα των Τεμπών όσο και για το δεύτερο έγκλημα, την επιχειρούμενη συγκάλυψη που ενορχηστρώνει η κυβέρνηση, παραμένει ζωντανή και αμείωτη. Η ακρίβεια, η αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης, η διάλυση του ΕΣΥ, άλλα προβλήματα που πλήττουν βάναυσα τους εργαζόμενους, τη νεολαία και την κοινωνική πλειοψηφία, τους έδωσαν τη δυνατότητα να εκφραστούν.

Οι μαζικότατες συγκεντρώσεις έκαναν κουρέλι την κυβερνητική αφήγηση για το έγκλημα στα Τέμπη. Η έκκληση «αφήστε τη ∆ικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της» δικαίως ερμηνεύτηκε στο «αφήστε τους νεκροθάφτες να συνεχίσουν τη δουλειά τους», να μπαζώσουν τη μνήμη και τη συνείδησή μας, να συνηθίσουμε ότι είναι στη μοίρα των φτωχών κι ανυπεράσπιστων να χάνονται 57 άνθρωποι, να μπαζώνεται η αλήθεια, να  θάβεται ακόμη κι η φωνή τους.

 Η δημοσιοποίηση των ηχητικών ντοκουμέντων από το τρένο, όμως, ήρθαν να καταδείξουν περίτρανα τις ευθύνες του κράτους, του παρακράτους, των λαθρεμπόρων, αλλά και τη χυδαία συγκάλυψη που διαπράττεται. Να καταδείξουν  ότι η πολιτική της ιδιωτικοποίησης και της «απελευθέρωσης των αγορών», ο κατακερματισμός του σιδηρόδρομου σε υποδομή, λειτουργία, συντήρηση με στόχο το ξεπούλημα, που προωθείται διαχρονικά με δεκάδες ντιρεκτίβες από την ΕΕ και τις κυβερνήσεις, οδηγούν όχι μόνο σε σοβαρές ελλείψεις στην ασφάλεια, στην απαξίωση του σιδηρόδρομου αλλά σε  τραγικά προδιαγεγραμμένα εγκλήματα. Παρά το τραγικό γεγονός, το σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει σε επικίνδυνη κατάσταση. Τα συνεχή παρά λίγο ατυχήματα στον σιδηρόδρομο, τον προαστιακό και το μετρό και πρόσφατα το μετρό της Θεσσαλονίκης επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική της ιδιωτικοποίησης δεν λύνει προβλήματα –τα δημιουργεί. Το ξεπούλημα των δημόσιων υποδομών και η εξυπηρέτηση του κέρδους, αντί της ανθρώπινης ζωής, είναι εγκληματικά!

Η κραυγή “Δεν έχω οξυγόνο” των ανθρώπων που κάηκαν ζωντανοί στο τρένο ενώνεται με τους 150 εργαζόμενους που έχασαν τη ζωή τους στο χώρο δουλειάς τους μόνο σε ένα 4μηνο, λόγω της εκμετάλλευσης, της υπερεργασίας και των ανύπαρκτων μέτρων ασφάλειας, με τους χιλιάδες ασθενείς που δεν έχουν δημόσια περίθαλψη ή αυτούς που οδηγούνται σε αυτοκτονίες λόγω της απελπισίας. Αποτελεί ευθεία καταγγελία για την πολιτική που “δολοφονεί” καθημερινά τους εργαζόμενους μέσω των ιδιωτικοποιήσεων, του χρέους, των δημοσιονομικών πλεονασμάτων, με την ανάπτυξη και την απελευθέρωση των αγορών της ΕΕ, με τις εξοπλιστικές δαπάνες του ΝΑΤΟ και την οικονομία πολέμου, το τσάκισμα δημόσιων αγαθών και την καταλήστευση του εισοδήματος.

 

 “Δεν έχω οξυγόνο” φωνάζουν και οι χιλιάδες μαχόμενοι εκπαιδευτικοί που διώκονται γιατί αντιστέκονται στη διάλυση της δημόσιας εκπαίδευσης,  την αξιολόγηση και την εισβολή και παράδοση σχολείων σε ιδιώτες και εταιρίες. Γιατί υπερασπίζονται το  απεργιακό τους δικαίωμα. Γιατί δεν θέλουν σχολεία- επιχειρήσεις και εκπαιδευτικούς - μαθητές σκυφτούς και πειθαρχημένους στα “θέλω” των ιδιωτών και των βιομηχάνων. Γιατί ξέρουν ότι η εφαρμογή του ΙΒ και της αυτονομίας των σχολικών μονάδων βαδίζει χέρι χέρι με την  παράδοση δημόσιων σχολείων στο ίδρυμα Ωνάση  που οδηγεί στο κλείσιμο των σχολείων της γειτονιάς και τον εξοβελισμό των μαθητών/τριών και ανοίγει την κερκόπορτα της εισόδου των ιδιωτών και κάθε λογής funds στη δομή, το περιεχόμενο, τη διοίκηση και τους όρους εργασίας των εκπαιδευτικών.

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΟΥΜΕ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΤΡΕΨΟΥΜΕ!

Κάτω η κυβέρνηση της συγκάλυψης και της δολοφονίας! Ανατροπή της κυβέρνησης  και της δολοφονικής πολιτικής  των ιδιωτικοποιήσεων, της λιτότητας, της φτώχειας και του πολέμου! ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΤΟΝ  ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ.


28 ΦΛΕΒΑΡΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΔΗΛΩΝΟΥΜΕ
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ Ο ΛΑΟΣ!
✔ Να μην συγκαλυφθεί το έγκλημα στα Τέμπη. Να τιμωρηθούν οι ένοχοι (φυσικοί και ηθικοί αυτουργοί) και όσοι συνέργησαν στη συγκάλυψη
✔ Όχι σε ιδιωτικοποιήσεις Παιδεία, υγεία, ρεύμα, συγκοινωνίες, αποκλειστικά δημόσια αγαθά για όλο το λαό. 
✔ Να φύγει τώρα η ιταλική HELLENIC TRAIN. Να επιστρέψει τώρα ο σιδηρόδρομος στο δημόσιο και με εργατικό - κοινωνικό έλεγχο
✔ Διαγραφή του ληστρικού και τοκογλυφικού χρέους και ανατροπή του δημοσιονομικού συμφώνου σταθερότητας που φέρνουν νέα δυσμενή μέτρα και δυσβάσταχτα πλεονάσματα.
✔  Ζωή και δουλειά με αξιοπρέπεια. Ενάντια στην υπερεκμετάλλευση των εργαζομένων , το τσάκισμα των εργατικών-κοινωνικών δικαιωμάτων, τους μισθούς της πείνας και την εξοργιστική κερδοσκοπία των μεγάλων πολυεθνικών.
✔ Ανατροπή της αντιλαϊκής, αντιεκπαιδευτικής, δολοφονικής πολιτικής και της κυβέρνησης που την εφαρμόζει, καθώς και όλων των παραλλαγών αυτής της πολιτικής, με τους αγώνες του κινήματος.
✔ Λευτεριά στην Παλαιστίνη! Να σταματήσει ο πόλεμος στην Ουκρανία. Καμία εμπλοκή της χώρας! Έξω από το ΝΑΤΟ – Να κλείσουν οι βάσεις του θανάτου. Ειρήνη και Φιλία των Λαών!

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, ΤΟΝ  ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟ, ΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ  ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΑ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ

ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΠΝΕΥΣΕΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!

·         Δημόσια δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις και αποκλεισμούς. Ενάντια στην ιδιωτικοποίηση- εμπορευματοποίηση της εκπαίδευσης και στο σχολείο της αγοράς.

·         Να μην επιτρέψουμε το κλείσιμο σχολείων και τη μετατροπή τους σε Ωνάσεια. - Καμία ίδρυση «Ωνάσειων» σχολείων.  Κανένα σχολείο σε εταιρίες και ιδιώτες.

·         Να  σταματήσει τώρα η ατομική και κάθε διαδικασία της αξιολόγησης.  Κατάργηση όλων των αντίστοιχων νόμων. Αυτοδίκαιη Μονιμοποίηση τώρα όλων των νεοδιόριστων.

·         Πραγματικές αυξήσεις σε μισθούς και συντάξεις. Κατώτατος μισθός 1.400 ευρώ καθαρά και αντίστοιχες αυξήσεις σε όλα τα κλιμάκια. Επιστροφή 13ου και 14ου μισθού και σύνταξης.

·         Γνήσιες ΣΣΕ εφ’ όλης της ύλης (μισθός, διορισμοί, περίθαλψη, ασφάλιση, κ.ά.). Να καταργηθεί ο ν. 2738/1999 φαλκίδευσης Συλλογικών Συμβάσεων και το ενιαίο μισθολόγιο-φτωχολόγιο.

·         Κάτω τα χέρια από τα δημοκρατικά και τα συνδικαλιστικά δικαιώματα, την απεργία και τους αγωνιστές. Κατάργηση των απεργοκτόνων νόμων Χατζηδάκη- Γεωργιάδη. Να σταματήσει το κύμα διώξεων εκπαιδευτικών. Να πάρουν πίσω όλες τις διώξεις και τα πειθαρχικά.

·         Μαζικοί μόνιμοι διορισμοί, 20.000 χιλιάδες τώρα στη Β/θμια, αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και την προϋπηρεσία. Ίσα δικαιώματα σε μόνιμες/ους κι αναπληρωτ(ρι)ες. 

ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ  ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!

8/2/25

Βίντεο διαδικτυακής εκδήλωσης ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ για την αξιολόγηση, τις διώξεις, τα πειθαρχικά, τα νέα μέτρα, την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου και την απάντηση του κινήματος - 6/2/25


Βίντεο διαδικτυακής εκδήλωσης ΕΛΜΕ-ΣΕΠΕ 
για την αξιολόγηση, τις διώξεις, τα πειθαρχικά, τα νέα μέτρα, 
την ιδιωτικοποίηση του δημόσιου σχολείου και την απάντηση του κινήματος 
Πέμπτη 6/2/25, 7μμ

Ομιλήτριες / Ομιλητές: 
✔ Οι πανεπιστημιακοί Γιώργος Γρόλλιος και Περικλής Παυλίδης 
✔ Οι δικηγόροι Παλαιολόγος Παλαιολόγου και Αρετή Σκουνάκη
✔ Εκπρόσωποι των σωματείων

Διοργάνωση:
Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Ε' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, Β' ΣΕΠΕ Θεσσαλονίκης, ΣΕΠΕ Λαγκαδά

24/1/25

Δικαιοσύνη για το έγκλημα στα Τέμπη! Κυριακή 26/1/25 , ώρα 12:00 - Καμάρα

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ - 
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Δ' ΕΛΜΕΘ

ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΓΙΑ ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΑ ΤΕΜΠΗ!

ΚΥΡΙΑΚΗ 26/1/2025 ΣΤΙΣ 12 Μ. ΣΤΗΝ ΚΑΜΑΡΑ

Η κυβέρνηση υπόλογη και για το έγκλημα των Τεμπών και για την συγκάλυψή του.

Η κυβέρνηση Μητσοτάκη φέρει ευθύνη τόσο για το τραγικό έγκλημα στα Τέμπη όσο και για τη συστηματική συγκάλυψή του. Η αλήθεια δεν μπορεί να κρυφτεί.

Η πρόσφατη δημοσιοποίηση του συγκλονιστικού ηχητικού ντοκουμέντου από το τρένο επιβεβαιώνει ξεκάθαρα ότι πολλοί από τους θανάτους οφείλονται στην πυρκαγιά που προκλήθηκε από τα εύφλεκτα υλικά που μετέφερε η εμπορική αμαξοστοιχία. Η ανεξάρτητη διερεύνηση από τους εμπειρογνώμονες που ορίστηκαν από τις οικογένειες αποκάλυψε την αλήθεια: η ύπαρξη και η χρονική ταύτιση της πυρκαγιάς με τις εικόνες του δυστυχήματος είναι αδιαμφισβήτητες.

Η κυβέρνηση προσπάθησε από την πρώτη στιγμή να συγκαλύψει την ευθύνη της. Από τον καθαρισμό του μολυσμένου χώρου το πρώτο κιόλας βράδυ, έως την καθυστέρηση στην πρόσληψη κρίσιμων εμπειρογνωμόνων και την παραποίηση ντοκουμέντων, όλα δείχνουν μια συντονισμένη προσπάθεια συγκάλυψης.

Παρά το τραγικό γεγονός, το σιδηροδρομικό δίκτυο παραμένει σε επικίνδυνη κατάσταση. Τα συνεχή παρά λίγο ατυχήματα στον σιδηρόδρομο, τον προαστιακό και το μετρό και πρόσφατα το μετρό της Θεσσαλονίκης επιβεβαιώνουν ότι η πολιτική της ιδιωτικοποίησης δεν λύνει προβλήματα –τα δημιουργεί. Το ξεπούλημα των δημόσιων υποδομών και η εξυπηρέτηση του κέρδους, αντί της ανθρώπινης ζωής, είναι εγκληματικά.

Όμως το ζήτημα δεν σταματά εδώ. Δεν είναι μόνο οι πολιτικές ευθύνες της κυβέρνησης. Είναι η συνειδητή προσπάθεια συγκάλυψης, η ταύτιση με τους υπαίτιους για τον χαμό τόσων ανθρώπων.

Η επιμονή των συγγενών για δικαιοσύνη και δικαίωση, με την τιμωρία όλων των ενόχων και το σταμάτημα των πολιτικών που παίζουν με τις ζωές μας, πρέπει να βρει τη στήριξή μας.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ φωνάζει καθημερινά με την ιδιωτικοποίηση και εμπορευματοποίηση όλων των κοινωνικών αγαθών : συγκοινωνιών, υγείας, νερού, ενέργειας, επικοινωνιών.

ΟΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΥΝ!

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ! ΩΣ ΕΔΩ!

ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΚΑΛΥΨΗ! ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ!

- Να  αποκαλυφθούν και να τιμωρηθούν οι πραγματικοί ένοχοι. Να δοθούν εξηγήσεις από τον Τασούλα πριν την ορκωμοσία του στο Ανώτατο αξίωμα για το θάψιμο των δικογραφιών για τα Τέμπη στα συρτάρια της Βουλής

- Ακύρωση των ιδιωτικοποιήσεων -Έξω εδώ και τώρα οι ιδιώτες.

- Ασφαλείς, αποκλειστικά δημόσιες συγκοινωνίες με εθνικοποίηση της  Hellenic Train,  με λειτουργία σε όφελος του λαού, ενάντια στην πολιτική κυβέρνησης – ΕΕ, του κέρδους, της “απελευθέρωσης” των αγορών και της ιδιωτικοποίησης.

- Κάτω η κυβέρνηση της συγκάλυψης και της εγκληματικής πολιτικής!                                          

  Η ΦΩΝΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ

Όλοι και όλες την Κυριακή, στις 12μ. στην Καμάρα!
Ο αγώνας συνεχίζεται. Δε θα σωπάσουμε!