ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ Δ' ΕΛΜΕΘ 2023-2024 | ||||
Ψήφοι | Έδρες | % | ||
ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ | 342 | |||
ΑΚΥΡΑ-ΛΕΥΚΑ | 4 | |||
ΕΓΚΥΡΑ | 338 | |||
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ (ΠΑΜΕ) | 93 | 2 | 27,5 | |
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ | 87 | 2 | 25,7 | |
ΔΑΚΕ | 73 | 2 | 21,6 | |
ΣΥΝΕΚ | 52 | 1 | 15,4 | |
ΠΕΚ | 33 | 9,8 | ||
21/12/23
Αποτελέσματα εκλογών Δ' ΕΛΜΕΘ 2023-2024
20/12/23
Για την υποχρεωτική παρακράτηση της συνδρομής του σωματείου μέσω της μισθοδοσίας
10/12/23
Διακήρυξη και Ψηφοδέλτιο για τις εκλογές για το ΔΣ της Δ' ΕΛΜΕΘ - 20/12, 14:30-19:00 (32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης – 3ο Γυμνάσιο Χαριλάου, δίπλα στο πάρκο της Νέας Ελβετίας)
Στο τοπίο όπου διεξάγονται οι εκλογές της ΕΛΜΕ μας, τα διλήμματα είναι αμείλικτα:
✔ Ή θα σηκώνουμε διαρκώς νέα βάρη ή θα ξεσηκωθούμε!✔ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ
✔ ΕΚΡΗΚΤΙΚΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΚΕΝΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΣΥΜΠΤΥΞΕΙΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΣΦΑΓΗ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/-ΤΡΙΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ.
✔ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ - ΚΑΤΗΓΟΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
✔ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ – ΕΚΒΙΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
✔ ΜΕΝΤΟΡΕΣ - ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ - ΟΜΙΛΟΙ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΙΣΟΤΙΜΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΤΟ ΧΑΛΙ ΣΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
✔ ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΗΣΗ ΒΙΑΣ Ή ΑΛΛΙΩΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ-ΧΑΦΙΕΔΙΣΜΟΥ-ΕΝΟΧΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ
✔ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΚΟΥΠΟΝΙ (VOUCHER)
Ποια είναι η παράταξή μας:
Είμαστε η συνδικαλιστική παράταξη της μαχόμενης εκπαιδευτικής αριστεράς, ανεξάρτητη από τους μηχανισμούς της Διοίκησης και του κράτους, με καθημερινή παρουσία και παρέμβαση στα σχολεία. Πάντοτε προκρίναμε την ανάδειξη της ΕΛΜΕ ως ανοιχτής μαχητικής συλλογικότητας και ασπίδας προστασίας όλων ανεξαιρέτως των συναδέλφων/-ισσών. Συμβάλλαμε αποφασιστικά στην κήρυξη απεργίας-αποχής της ΕΛΜΕ μας από την αυτοξιολόγηση μέσα από Γενική Συνέλευση ώστε να μην μένει ακάλυπτος ο κλάδος μετά την υπαναχώρηση της ΟΛΜΕ, παρά τις αντιρρήσεις ΠΑΜΕ-ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ.
Χωρίς να διεκδικούμε το αλάθητο ή τον ρόλο του σωτήρα, μιλάμε πάντοτε τη γλώσσα της αλήθειας: όσο κι αν φαντάζουν καταθλιπτικοί οι συσχετισμοί και αήττητη η κυβέρνηση, το μοναδικό αντίπαλο δέος και η μόνη πραγματική αντιπολίτευση που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα, είναι οι εργαζόμενοι και οι παρατεταμένοι αγώνες τους. Για να μην είναι η ΕΛΜΕ ένας φορέας που απλά διαπιστώνει τα προβλήματα χωρίς να οργανώνει τη δράση του κλάδου.
ΣΤΙΣ 20/12 Δυναμωνουμε την ελμε,
Συμμετέχουμε στις εκλογεσ!
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ (ΑΡΚ) ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ/ΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Δ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΡΜΗΣ)
2. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
3. ΓΑΡΔΙΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (ΓΕΛ ΡΕΝΤΙΝΑΣ)
4. ΔΗΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΠΑΝΟΣ (2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥΜΠΑΣ)
5. ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ (1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ)
6. ΚΑΝΤΑΡΤΖΗΣ ΦΩΤΗΣ (31o ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
7. ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ)
8. ΚΥΡΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ (ΕΙΔ.ΓΥΜΝ.ΛΥΚ. ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ)
9. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ)
10. ΛΕΦΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
11. ΜΑΝΔΡΑΛΗ ΜΑΡΙΑ (27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
12. ΜΑΡΚΑΚΗ ΕΦΗ (20ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
13. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ (ΓΕΛ ΚΑΛΟΙΝΔΙΩΝ, ΖΑΓΚΛΙΒΕΡΙ)
14. ΠΑΠΑΠΑΡΑΣΧΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ (ΕΛΛΗ) (ΕΙΔΙΚΟ ΓΥΜΝ.ΛΥΚ. ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ)
15. ΠΑΡΟΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ)
16. ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
17. ΣΠΥΡΟΥ ΔΑΜΙΑΝΟΣ (2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ)
18. ΤΣΟΥΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ)
19. ΦΑΣΛΑ ΠΗΓΗ (Γ/ΣΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ)
20. ΧΑΛΙΣΙΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ (18ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
ΓΙΑ Ε.Ε.
1. ΑΡΙΔΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
2. ΔΑΝΗ ΑΝΝΑ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Δ' ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ:
Τρίτη 19 Δεκεμβρίου 2023, 18.00
ΕΚΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Δ' ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ:
Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου 2023, 14:30-19:00
(32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης – 3ο Γυμνάσιο Χαριλάου, δίπλα στο πάρκο της Νέας Ελβετίας)
5/12/23
ΤΕΤΑΡΤΗ 6 ΔΕΚΕΜΒΡΗ 2023 - ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ, 12.00.ΚΑΜΑΡΑ -- ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ - ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΩΝ 6μμ ΚΑΜΑΡΑ
Πέρασαν 15 ολόκληρα χρόνια από το Σάββατο της 6η Δεκέμβρη του 2008, τότε που ο έφηβος Αλέξης Γρηγορόπουλος δολοφονήθηκε εν ψυχρώ από το περίστροφο του δολοφόνου αστυνομικού Κορκονέα. Η εν ψυχρώ δολοφονία έβγαλε στον δρόμο ένα ορμητικό ποτάμι χιλιάδων μαθητών, φοιτητών, νεολαίας, εργαζόμενων, ανέργων, που διαδήλωσαν ενάντια στην κυβέρνηση της Ν.Δ καταγγέλλοντας την κρατική βία και καταστολή διεκδικώντας ταυτόχρονα αξιοβίωτη ζωή με μόρφωση, δουλειά και ελευθερία. Το σύνθημα “στις Τράπεζες λεφτά στη νεολαία σφαίρες/ ήρθε η ώρα για τις δικές μας μέρες” διατράνωνε τη θέληση του λαού και της νεολαίας να ανατρέψουν την κοινωνική βαρβαρότητα που βίωναν και προμηνύονταν ακόμη πιο σφοδρή.
15 χρόνια μετά, η κυβέρνηση της ΝΔ εφαρμόζοντας την πολιτική της σιδηράς πυγμής, εξαπολύει μια άνευ προηγούμενου επίθεση καταστολής και αυταρχισμού απέναντι στον λαό και τη νεολαία.
Οι δολοφονίες του Κ. Φραγκούλη, του Χ. Μιχαλόπουλου από την «τυχαία εκπυρσοκρότηση» για άλλη μια φορά των όπλων των αστυνομικών, ο σοβαρός τραυματισμός της 16χρονης μαθήτριας από τις αστυνομικές δυνάμεις, έρχονται να προστεθούν σε αυτή του Α. Γρηγορόπουλου. Ηθικός αυτουργός είναι η κυβέρνηση που έχει δώσει το πράσινο φως στις δυνάμεις καταστολής να δρουν ανεξέλεγκτα, γνωρίζοντας πως απολαμβάνουν καθεστώς ατιμωρησίας, αφού ο δολοφόνος του Γρηγορόπουλου, Κορκονέας, κυκλοφορεί ελεύθερα, αφού επιβραβεύονται με επίδομα 600 ευρώ για τις «υπηρεσίες τους», αφού εκτοξεύονται οι δαπάνες για την καταστολή ενώ υποχρηματοδοτούνται οι δημόσιες κοινωνικές δαπάνες. Παράλληλα, επιβάλλει ακραία αντιδημοκρατικά μέτρα, με απαγορεύσεις διαδηλώσεων, με καταπάτηση ακόμα και των θεμελιωδών και συνταγματικά κατοχυρωμένων δημοκρατικών δικαιωμάτων, όπως της απεργίας.
15 χρόνια μετά, η κυβέρνηση εξαπολύει νέα σφοδρή επίθεση στους εργαζόμενους και τη νεολαία. Ψηφίζει νόμους που σαρώνουν κάθε εργασιακό και συλλογικό δικαίωμα. Καταδικάζει τον λαό και τη νεολαία στην φτώχεια, στην εργασιακή περιπλάνηση, στην ανεργία. Την ίδια στιγμή, μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης μοιράζει δισεκατομμύρια στις επιχειρήσεις και τις Τράπεζες, ιδιωτικοποιεί τα δημόσια κοινωνικά αγαθά, και παραδίδει το περιβάλλον και τους εναπομείναντες δημόσιους χώρους στους επιχειρηματικούς ομίλους ως νέο πεδίο κερδοφορίας. Η όξυνση του αυταρχισμού και της καταστολής αποτελεί όπλο στα χέρια της για την επιβολή αυτής της πολιτικής.
15 χρόνια μετά η νέα γενιά, οι εκπαιδευτικοί και η χειμαζόμενη κοινωνική πλειοψηφία έρχονται αντιμέτωποι με την επιχείρηση διάλυσης του δημόσιου σχολείου και την οικοδόμηση ενός αντιδραστικού ιδιωτικοποιημένου / ανταγωνιστικού /κατηγοριοποιημένου σχολείου. Έρχονται αντιμέτωποι με το σχολείο της απογείωσης των ταξικών και εξεταστικών φραγμών (Τράπεζα Θεμάτων, ΕΒΕ,εξετάσεις PISA στην ΣΤ΄Δημοτικού και Γ΄Γυμνασίου) των «δεξιοτήτων», της μόρφωσης για λίγους και εκλεκτούς. Με πολύτιμο εργαλείο την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών, στρώνει το έδαφος για την κατάργηση κάθε έννοιας εργασιακού δικαιώματος, παιδαγωγικής ελευθερίας και δημοκρατίας. Στρώνει το έδαφος για άρση της μονιμότητας στην εργασία και τις απολύσεις, και μετατρέπει στο σχολείο σε στρατώνα, όπου η επιβίωση θα εξαρτάται από το βαθμό της υποταγής στην κυρίαρχη αντιδραστική πολιτική κυβέρνησης Ε.Ε,ΟΟΣΑ,ΣΕΒ.
15 χρόνια μετά η 6 Δεκέμβρη είναι μέρα μνήμης και αγώνα για να νικήσουν οι αγώνες των εργαζόμενων, της νεολαίας και της εκπαίδευσης.
Καλούμε όλους τους συναδέλφους-ισσες στις διαδηλώσεις την Τετάρτη 6/12 για να διατρανώσουμε την απαίτηση μας για την υπεράσπιση των δημοκρατικών δικαιωμάτων και ελευθεριών, του Δημόσιου Δωρεάν Σχολείου και των εργασιακών δικαιωμάτων.
7/3/23
ΤΕΤΑΡΤΗ 8 ΜΑΡΤΗ ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ! (24ωρη απεργία από ΑΔΕΔΥ)
22/12/22
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΚΛΟΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΣ ΤΗΣ Δ' ΕΛΜΕ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
* ΨΗΦΙΣΑΝΤΕΣ: 375
* ΕΓΚΥΡΑ: 366
* ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ - ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ: 125 (34,2% -- 3 ΕΔΡΕΣ)
* ΔΑΚΕ: 113 (30,9% -- 2 ΕΔΡΕΣ)
* ΑΣΕ-ΠΑΜΕ: 85 (23,2% -- 2 ΕΔΡΕΣ)
* ΣΥΝΕΚ: 35 (9,6% -- 0 ΕΔΡΕΣ)
* ΠΕΚ: 8 (2,2% -- 0 ΕΔΡΕΣ)
14/12/22
Διακήρυξη εκλογών για το ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ Θεσ/νίκης – 21/12/2022
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
Δ΄ ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Διακήρυξη εκλογών για το ΔΣ της Δ’ ΕΛΜΕ – 21.12.2022
✓ Τα πρωτοβάθμια σωματεία (ΕΛΜΕ) στο προσκήνιο
✓ Όχι στην φτώχεια - Αυξήσεις τώρα στους μισθούς μας
✓ Όχι στην υποταγή της ΟΛΜΕ στα σχέδια της κυβέρνησης
Οι εκλογές της ΕΛΜΕ γίνονται σε μια κρίσιμη συγκυρία με την κυβέρνηση να προωθεί τα πιο σκληρά αντιλαϊκά και αντιεκπαιδευτικά μέτρα. Οι εκπαιδευτικοί, όταν άνοιξε δρόμος με τον συντονισμό ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ, αντιπαρατεθήκαμε σε αυτήν την πολιτική. Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ) συμπλέουν με τα σχέδια Κεραμέως και μετατρέπουν την ΟΛΜΕ σε κακέκτυπο της ΓΣΕΕ. Να ανακόψουμε μια τέτοια εξέλιξη με ισχυρές ΕΛΜΕ! Να στηρίξουμε το σωματείο μας, να του δώσουμε μαχητική κατεύθυνση, για να είναι στήριγμα του κλάδου και αντίπαλο δέος που θα υπερασπίζεται τα εργασιακά και μορφωτικά δικαιώματα.
Η μεθόδευση του Υπουργείου Παιδείας να μπλοκάρει τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, βάζοντας σαν προϋπόθεση την ατομική αξιολόγηση, δεν φανέρωσε μόνο τον αυταρχισμό και τις πραγματικές προθέσεις. Καταγράφει και την χρεοκοπία της γραμμής της πλειοψηφίας της ΟΛΜΕ που αρνείται τον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση και μιλάει για μια άλλη, δήθεν καλή αξιολόγηση. Στην πράξη είναι ανύπαρκτη αυτή την κρίσιμη ώρα. Αναδείχτηκε και το αδιέξοδο της λογικής του ΠΑΜΕ που παρά τις διακηρύξεις, δεν στηρίζει την πρόταση για απεργία-αποχή από την ΕΛΜΕ ενάντια στην αξιολόγηση, τον μόνο δηλαδή δρόμο που έχει περιγραφεί και υιοθετείται από μια σειρά ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ αλλά και το μόνο τρόπο να μετατοπιστεί η ΟΛΜΕ.
Να τελειώνουμε με το μοντέλο του συνδικαλισμού της συνδιαλλαγής και υποταγής
Η πλειοψηφία του ΔΣ της ΟΛΜΕ (ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ), με την υποταγή στα σχέδια της Κεραμέως, έχουν οδηγήσει ένα ιστορικό σωματείο στο τέλμα και άφησαν τον κλάδο συνδικαλιστικά ακάλυπτο και χωρίς σχέδιο αγώνα. Λειτουργούν με πραξικοπήματα και αντιδημοκρατικές ενέργειες (ανέβαλαν ΓΣ προέδρων στις 22/10 για να μην καταψηφιστεί η απόφασή τους για συμμετοχή στις ηλεκτρονικές εκλογές, οργάνωσαν παρωδία ΓΣ προέδρων στις 19/11, χωρίς να γίνουν ΓΣ των ΕΛΜΕ, για να νομιμοποιήσουν τους ψευτοαιρετούς, δε στηρίζουν τον αγώνα κατά της αξιολόγησης, τους διωκόμενους εκπαιδευτικούς, ούτε τον αγώνα για τη μονιμοποίηση των νεοδιόριστων, κ.ά.) και δημιούργησαν σοβαρό ρήγμα με τη βάση του κλάδου.
Με όπλο την απεργία αποχή να σταματήσουμε την αξιολόγηση
Για τρίτη χρονιά το ΥΠΑΙΘ επιμένει να προωθεί την αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών και παρόλο που έχει τη στήριξη των δυνάμεων του κυβερνητικού συνδικαλισμού, ο κλάδος συνεχίζει να μην παραδίδεται. ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ συνεχίζουμε τον αγώνα με την απεργία-αποχή με την οποία οι δημόσιοι υπάλληλοι το 2014 σταμάτησαν τις απολύσεις. Τον μεγαλειώδη αγώνα του κλάδου με πραξικόπημα προσπάθησαν να σταματήσουν ΔΑΚΕ, ΣΥΝΕΚ, ΠΕΚ, ενώ το ΠΑΜΕ έμεινε στα λόγια κατά της αξιολόγησης υπονομεύοντας την απεργία-αποχή και σπέρνοντας σύγχυση στον κλάδο με την πολυγλωσσία του (απεργία αποχή από την ΟΛΜΕ, ενιαία κείμενα, στάσεις εργασίας, κ.ά.). Το ΥΠΑΙΘ, έστειλε πέρσι τον κλάδο στα δικαστήρια, ενώ φέτος άρχισε τις πειθαρχικές διώξεις για να σπείρει τον φόβο, εμπαίζει τους νεοδιόριστους, παράτυπα δεν τους μονιμοποιεί και ετοιμάζεται για την αξιολόγησή τους.
Ήττα της Κεραμέως στις ηλεκτρονικές εκλογές παρωδία!
Τα αποτελέσματα με τη συντριπτική αποχή του κλάδου, 72% στο Δυτικό ΠΥΣΔΕ, 68% στο ανατολικό και 65% πανελλαδικά, αποτελούν νίκη και ηχηρό μήνυμα ενάντια στα σχέδια Κεραμέως για τηλεσωματεία και καταδίκη της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους. Είναι συγχρόνως δυνατό χαστούκι στις δυνάμεις του κυβερνητικού συνδικαλισμού, ΔΑΚΕ-ΣΥΝΕΚ-ΠΕΚ, που συντάχθηκαν με την Κεραμέως και εφαρμόζουν τον νόμο Χατζηδάκη. Δεν αναγνωρίζουμε τους ψευτοαιρετούς από τις εκλογές παρωδία. Οι 38 ΕΛΜΕ που κάλεσαν τις ΕΛΜΕ σε αποχή και τις εμπιστεύτηκε ο κλάδος, να συνεχίσουν τον συντονισμό των ΕΛΜΕ. Πολύ περισσότερο μπροστά στην απαράδεκτη διαχείριση, για άλλη μια φορά, με τα κενά στα σχολεία και το μπαράζ παρατυπιών στις τοποθετήσεις. Οι διευθύνσεις αρνήθηκαν τα πάγια αιτήματα για διαφανείς διαδικασίες και παραβίασαν δικαιώματα εκπαιδευτικών και ιδιαίτερα αναπληρωτών (τοποθετήσεις Σαββατοκύριακο, χωρίς δικαίωμα ενστάσεων, ούτε και δικαίωμα βελτιώσεων).
Υπόθεση όλων των καθηγητών η ΕΛΜΕ να συνεχίσει στο δρόμο του αγώνα
Δεν θα μας υποτάξουν! Ενισχύουμε το συντονισμό ΕΛΜΕ - ΣΕΠΕ
Ψηφίζουμε – στηρίζουμε
ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ
1. ΑΛΑΒΕΡΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΡΜΗΣ)
2. ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
3. ΑΡΙΔΑΣ ΜΑΝΩΛΗΣ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
4. ΓΑΡΔΙΚΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (ΓΕΛ ΡΕΝΤΙΝΑΣ)
5. ΔΗΜΗΤΡΟΥΔΗΣ ΠΑΝΟΣ (2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΟΥΜΠΑΣ)
6. ΘΕΟΛΟΓΙΔΟΥ ΣΟΦΙΑ (1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ)
7. ΚΑΝΤΑΡΤΖΗΣ ΦΩΤΗΣ (30o ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
8. ΚΑΤΑΓΗ ΑΛΙΚΗ (ΓΕΛ ΜΑΔΥΤΟΥ)
9. ΚΕΡΑΣΑΡΙΔΗΣ ΣΤΑΘΗΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ)
10. ΚΥΡΙΩΤΗ ΕΛΕΝΗ (ΕΙΔ.ΓΥΜΝ.ΛΥΚ. ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ)
11. ΛΑΦΑΖΑΝΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΥΛΑΙΑΣ)
12. ΛΕΦΑΣ ΜΙΧΑΛΗΣ (27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
13. ΜΑΝΔΡΑΛΗ ΜΑΡΙΑ (27ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
14. ΜΑΡΚΑΚΗ ΕΦΗ (20ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
15. ΠΑΡΟΥΣΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (ΓΕΛ ΧΟΡΤΙΑΤΗ)
16. ΣΙΜΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ (2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΩΝ)
17. ΣΟΥΛΙΩΤΗ ΦΩΤΕΙΝΗ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
18. ΣΠΥΡΟΥ ΔΑΜΙΑΝΟΣ (2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΡΙΛΑΟΥ)
19. ΤΑΧΜΑΤΖΙΔΟΥ ΝΟΠΗ (31o ΓΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ)
20. ΤΣΟΥΚΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ (1ο ΓΕΛ ΠΥΛΑΙΑΣ)
21. ΦΑΣΛΑ ΠΗΓΗ (Γ/ΣΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ)
22. ΧΑΛΙΣΙΑΝΗ ΙΩΑΝΝΑ (18ο ΓΕΛ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
ΓΙΑ Ε.Ε.
ΑΝΝΑ ΔΑΝΗ (ΜΟΥΣΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ)
_____________________
* Εκλογές για το ΔΣ της Δ' ΕΛΜΕΘ:
Τετάρτη 21 Δεκεμβρίου 2022, 14.30-19:00 (32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης – 3ο Γυμνάσιο Χαριλάου - Καρδίτσας 1Α, Χαριλάου - δίπλα στο πάρκο της Νέας Ελβετίας)
* Απολογιστική Γενική Συνέλευση Δ' ΕΛΜΕΘ:
Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022, ώρα 18:00 (32ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης – 3ο Γυμνάσιο Χαριλάου - Καρδίτσας 1Α – δίπλα στο πάρκο της Νέας Ελβετίας)

