22/1/21

Η αξιολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία είναι αντιπαιδαγωγική. Να μην καταθέσουμε βαθμολογία Α τετραμήνου.

 ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ Δ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 

Η αξιολόγηση των μαθητών με κλειστά σχολεία είναι αντιπαιδαγωγική. Να μην καταθέσουμε βαθμολογία Α' τετραμήνου. 

Ενδεικτικά Σχέδια: 

Α) Απόφαση Συλλόγου Διδασκόντων σχετικά με αξιολόγηση μαθητών και 

Β) Αιτιολόγηση μη κατάθεσης βαθμολογίας Α' τετραμήνου

_________________________________________________________

Σχέδιο απόφασης  Συλλόγου Διδασκόντων

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του ______________________, συζήτησε σήμερα _________________ σχετικά με την αξιολόγηση μαθητών για το 1ο τετράμηνο

Ο Σύλλογος Διδασκόντων, αφού έλαβε υπόψη του

α) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, τα εμπόδια που υπάρχουν στην ισότιμη πρόσβασή των μαθητών στην εκπαίδευση, το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα,

β) Ότι από την «167603/ΓΔ4 - 09/12/2020» υπουργική εγκύκλιο με θέμα «Εγκύκλιος για την εξ αποστάσεως υλοποίηση της (ισχύουσας) αξιολόγησης των μαθητών/τριών Δ/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2020-2021» δεν προκύπτει υποχρεωτική υποβολή γραπτών δοκιμασιών μέσω των ηλεκτρονικών πλατφορμών,

γ) τη δυνατότητα που προκύπτει και από την ισχύουσα νομοθεσία(ν.4610/2019 αρ.103 παρ.1-3, αρ.121 παρ.1-2, ΠΔ.126/2016 αρ.12)με βάση την οποία  οι εκπαιδευτικοί δύνανται να μην βάλουν ωριαίο διαγώνισμα στο πρώτο τετράμηνο και να μην καταθέσουν βαθμολογία, με αιτιολογημένο σημείωμά τους, ενεργώντας με γνώμονα την επιστημονική και παιδαγωγική ευθύνη που φέρουν απέναντι σε όλα τα παιδιά

δ)  την  σχετική απόφαση της ΟΛΜΕ

συζήτησε και αποφάσισε

Να μην προχωρήσει στην υποβολή γραπτών δοκιμασιών μέσω των ηλεκτρονικών πλατφορμών και στη βαθμολόγηση των μαθητών\τριων για το 1ο τετράμηνο, με κλειστά σχολεία και συνθήκες τηλεκπαίδευσης.

Ακόμη αποφάσισε να μην καταχωρεί απουσίες στο mySchool, έως ότου συνέλθει ο Σύλλογος και συνεδριάσει με την επαναλειτουργία του Σχολείου.  Σε ό,τι αφορά την ύλη, να την επαναλάβει δια ζώσης με την επαναλειτουργία του Σχολείου και να μην την θεωρήσει «διδαχθείσα». Τότε μόνο να την καταχωρήσουμε στο Βιβλίο Ύλης και να την υπογράψουμε.

 _________________________________________________________________________

Αιτιολόγηση μη κατάθεσης βαθμολογίας Α΄ τετραμήνου

Λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι:

α) Ο χρόνος κατά τον οποίο το σχολείο λειτούργησε δια ζώσης ήταν λιγότερος από δύο μήνες.

β) Τις δυσλειτουργίες και τα προβλήματα της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, δεδομένου ότι αρκετοί μαθητές του σχολείου μας είτε αδυνατούν πλήρως να ανταποκριθούν για αντικειμενικούς λόγους ή η συμμετοχή τους γίνεται με ελλιπή τρόπο και εξοπλισμό, γεγονός που βάζει εμπόδια στην ισότιμη πρόσβαση και συμμετοχή τους στην εκπαίδευση.

γ) Το γεγονός ότι η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν μπορεί να ικανοποιήσει και να αντικαταστήσει το πολυσύνθετο παιδαγωγικό και εκπαιδευτικό έργο της ζωντανής εκπαιδευτικής πράξης που συντελείται στη σχολική αίθουσα.

δ) Το ότι λόγω των ειδικών συνθηκών της τηλεκπαίδευσης δεν είναι δυνατό να διεξαχθούν γραπτές δοκιμασίες εξ αποστάσεως και ούτε να σχηματιστεί ικανοποιητική εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα, την επιμέλεια και το ενδιαφέρον των μαθητών του τμήματος.

Δεν κατατίθεται βαθμολογία Α΄ τετραμήνου για το τμήμα...