3/3/21

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ (με όλα τα μέτρα προστασίας) ΠΕΜΠΤΗ 4-3-2021, ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, 13.00

ΑΥΤΟΝΟΜΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ – ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ

Δ΄ΕΛΜΕ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

( Την παρακάτω πρόταση καταθέσαμε στο Δ.Σ. της Δ΄ΕΛΜΕΘ ) 

ΠΑΝΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ (με όλα τα μέτρα προστασίας) ΠΕΜΠΤΗ 4-3-2021, ΑΓΑΛΜΑ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ, 13.00

(Διευκολυντική 2ωρη στάση εργασίας από 12.00 μ.  έως 14.00 μ.μ.)

          ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΠΟΥ ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟΥΣ ΕΙΣΑΚΤΕΟΥΣ ΣΤΑ ΑΕΙ – ΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Χαιρετίζουμε τις μαζικές συνελεύσεις και τα συλλαλητήρια των φοιτητών που πραγματοποιήθηκαν τις προηγούμενες ημέρες ενάντια στα αντιεκπαιδευτικά μέτρα και τον πρωτοφανή αυταρχισμό της κυβέρνησης. Καταδικάζει την άθλια στάση του πρύτανη και του ΑΠΘ που κάλεσε την αστυνομία ενάντια στους φοιτητές. Οι εικόνες της βαρβαρότητας των ΜΑΤ θα είναι ανεξίτηλο στίγμα ντροπής για τον Πρύτανη και την κυβέρνηση και δείχνουν τι ετοιμάζουν με την «πανεπιστημιακή αστυνομία» που στόχο δεν έχει παρά τις συλλογικές αντιστάσεις του φοιτητικού κινήματος.  

Το εκπαιδευτικό κίνημα, μετά από μια σημαντική επιτυχία στη μάχη ενάντια στην αξιολόγηση της Κεραμέως, συμπορεύεται με τους φοιτητές και φοιτήτριες στον κοινό αγώνα ενάντια στην εκπαιδευτική πολιτική της ΝΔ. Μια πολιτική που στοχεύει στην ένταση των ταξικών φραγμών  με την τράπεζα θεμάτων, τις υψηλές βάσεις εισαγωγής και τη μείωση των εισακτέων, την αποδόμηση της τεχνικής-επαγγελματικής εκπαίδευσης, την αδιοριστία και τη γενίκευση της ελαστικής εργασίας στην εκπαίδευση, την κατηγοριοποίηση των σχολείων και την υποχρηματοδότηση. Η αξιολόγηση, η αριστεία, τα πρότυπα  δεν είναι τα δήθεν επιστημονικά εργαλεία που διαφημίζει η προπαγάνδα της κυβέρνησης με βάση τα σκονάκια της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, αλλά οι μηχανισμοί για την εισβολή της αγοράς και της παιδείας για λίγους και εκλεκτούς που στη νεολαία, τα παιδιά της λαϊκής οικογένειας επιφυλάσει καταρτίσεις μιας χρήσης και δεξιότητες για θέσεις εργασίας των 200 ευρώ. Σε αυτή την εκπαίδευση «περισσεύουν» τα εργασιακά δικαιώματα, η παιδαγωγική ελευθερία, η δημοκρατία στο σχολείο και οι συνδικαλιστικές ελευθερίες. Το ΥΠΑΙΘ καθημερινά επιβεβαιώνει την αυθαιρεσία στην λήψη αποφάσεων, την αναλγησία και την απόστασή του από την εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Η κυβέρνηση δεν είναι ανίκητη, όπως έδειξε η ήττα της στην αξιολόγηση και προηγούμενα στις ψευτοεκλογές  για τα υπηρεσιακά συμβούλια. Ο κόσμος της εκπάιδευσης της γυρίζει την πλάτη, ενώ το φοιτητικό κίνημα συνεχίζει χωρίς να λυγίζει από τον αυταρχισμό και την κατασυκοφάντηση. Η κυβέρνηση που εδώ και ένα χρόνο στην πανδημία απαντά με λοκ ντάουν και απαγορεύσεις, αφήνοντας το δημόσιο σύστημα υγείας και την προστασία του λαού στο έλεος, χωρίς γιατρούς, ΜΕΘ, τεστ-ιχνηλάτηση και εμβόλια, δείχνει το ίδιο σκληρό αντιλαϊκό πρόσωπο και στην παιδεία με το φιάσκο της τηλεκπαίδευσης και τον αυταρχισμό, αλλά και στην εργασία. Η χρεοκοπία της στην διαχείριση της πανδημίας είναι αποτέλεσμα της εγκληματικής πολιτικής της.

Διεκδικούμε

·       Όχι στην αξιολόγηση σχολείων και εκπαιδευτικών. Να σταματήσει τώρα κάθε σχετική με την αξιολόγηση και την αυτοαξιολόγηση διαδικασία.

·       Να καταργηθεί, να αποσυρθεί και να μην εφαρμοστεί όλο το αντιεκπαιδευτικό θεσμικό πλαίσιο.

·       Άνοιγμα όλων των σχολείων με όλα τα μέτρα προστασίας (15 μαθητές στο τμήμα, έστω εκ περιτροπής, μαζικά εμβολιασμοί, τεστ, ιχνηλατήσεις, κ.ά.).

·       Να καταργηθεί και να μην εφαρμοστεί η Τράπεζα Θεμάτων και η μείωση των εισακτέων στα ΑΕΙ.

·       Δραστική μείωση και αναπροσαρμογή της ύλης από τώρα όλων των μαθημάτων και, ιδίως, των πανελλαδικώς εξεταζόμενων. 

·       Παιδαγωγική ελευθερία – δημοκρατία στα σχολεία. Σύλλογοι Διδασκόντων που θα αποφασίζουν για όλα τα ζητήματα της σχολικής ζωής.

·       Να καταργηθεί και να μην εφαρμοστεί η απόφαση λειτουργίας των μεταγυμνασιακών δίχρονων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης.

·       Μαζικοί διορισμοί που θα καλύψουν όλες τις ανάγκες και σε όλες τις δομές της εκπαίδευσης. Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτών με βάση την ημερομηνία κτήσης του πτυχίου και την προϋπηρεσία.

·       Να σταματήσουν οι εκβιασμοί προς τους συναδέλφους που δεν κατέθεσαν βαθμολογία με βάση τις αποφάσεις του κλάδου.

·       Να σταματήσει η υποχρηματοδότηση της παιδείας. Έκτακτη γενναία χρηματοδότηση των σχολείων για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

·       Όχι στα νόθα Υπηρεσιακά Συμβούλια, δεν τα αναγνωρίζουμε 

·       Έξω τώρα η αστυνομία από τα ΑΕΙ.  Να καταργηθεί ο νόμος 4777/2021.